Page 102 - MNAE test
P. 102
ενότητα υγεία
σχολείο περίληψη
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης τους, οι μαθήτριες και μαθητές του σχολείου ήρθαν σ
ΕΠΑΛ Αξιούπολης επαφή με άτομα της 3ης ηλικίας, εξοικειώθηκαν στη χρήση οργάνων μετρήσεων (πιεσόμετρο,
2019-2020 σακχαρόμετρο, οξύμετρο) και κατανόησαν την ανάγκη τους για επικοινωνία.
Μεταξύ άλλων οι μαθητές και μαθήτριες κατασκεύασαν και εγκατέστησαν στο σχολείο τους
σύστημα ελέγχου εισόδου εξόδου
τίτλος
Δράσεις για τον άνθρωπο και το περιβάλλον
από το ΕΠΑΛ Αξιούπολης
Οι 80 μαθητές του ΕΠΑΛ Αξιούπολης χρησιμοποιούνταν στις μαθητικές εκδηλώσεις. Για περισσότερες πληροφορίες:
υπό την καθοδήγηση των 8 εκπαιδευτικών http://1epal-axioup.kil.sch.gr/portal2014/index.
τους υλοποίησαν υποδράση με τίτλο «Υγεία και Ακόμη, στην υποδράση php/2014-11-27-04-22-41/2021-06-17-14-44-
ευεξία στην τρίτη ηλικία» στο πλαίσιο της οποίας «Κομποστοποίηση… μειώνουμε τα οικιακά 16/2021/187-2020-2021
ήρθαν σε επαφή με άτομα της τρίτης ηλικίας, απόβλητα, αυξάνουμε τη γονιμότητα του
εξοικειώθηκαν την χρήση οργάνων μετρήσεων εδάφους» οι μαθητές ενημέρωσαν και
(ηλεκτρονικό πιεσόμετρο, σακχαρόμετρο, ευαισθητοποίησαν τους συμμαθητές τους
οξύμετρο) και τον τρόπο λειτουργίας τους, και την τοπική κοινωνία για την εναλλακτική
κατέγραψαν πλήρες νοσηλευτικό ιστορικό και διαχείριση – ανακύκλωση - των οικιακών
κατενόησαν την ψυχική και συναισθηματική αποβλήτων, καθώς και των υπολειμμάτων του
ανάγκη των ανθρώπων αυτών για επικοινωνία. κήπου.
Στην υποδράση «Από μπουκάλι Στην υποδράση «Το internet μας φέρνει
νερού σε… θρύμμα πλαστικού» οι μαθητές κοντά» ανασχεδιάστηκε το τοπικό δίκτυο του
συνεργάστηκαν, σχεδίασαν και κατασκεύασαν σχολείου.
συσκευή σπαστήρα θερμομοπλαστικού υλικού
(ΡΕΤ). Σκοπός ήταν οι μαθητές να γίνουν ικανοί
να αναγνωρίζουν τα τεχνικά προβλήματα και να
Στην υποδράση «Είμαι στο σχολείο… προτείνουν λύσεις για την επίλυσή τους.
νιώθω ασφαλής» δημιουργήθηκε και
εγκαταστάθηκε σύστημα ελέγχου εισόδου Τέλος, με τη δράση «Δίνω αίμα σώζω
- εξόδου ατόμων και αυτοκινήτων στο ζωές» οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά
περιβάλλον του σχολείου. με τις ανάγκες της χώρας για αίμα, ώστε να
προκύψουν μελλοντικοί εθελοντές αιμοδότες και
Επίσης, τα παιδιά κατασκεύασαν δημιουργήσαν σχετικό ενημερωτικό υλικό για να
ξύλινο ηχείο από την αρχή, το οποίο θα διανεμηθεί στην τοπική κοινωνία.

