Page 146 - MNAE test
P. 146

ενότητα τέχνες - πολιτισμός



            σχολείο                                                                                                                                περίληψη
            1ο ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης                                         Με τη βοήθεια προπλασμάτων και τρισδιάστατων μοντέλων οργάνων οι μαθήτριες και μαθητές
                                                                            του σχολείου έμαθαν και ανακάλυψαν το σώμα τους. Σε άλλη υποδράση δημιούργησαν μια
            2021-2022                                                     δανειστική βιβλιοθήκη στο σχολείο τους και έκαναν την αίθουσα της βιβλιοθήκης σύγχρονη και
                                                                                                 λειτουργική, ενώ παράλληλα σύστησαν και μία Λέσχη Ανάγνωστης
            τίτλος
            «Με την γνώση Πάω Παντού !!!»






                    Οι 56 μαθητές και 14 εκπαιδευτικοί              Τέλος, στην υποδράση «Με ένα βιβλίο
            του 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης υλοποίησαν             ταξιδεύω παντού» δημιουργήθηκε Λέσχη
            υποδράση με τίτλο “Μαθαίνω και ανακαλύπτω        Ανάγνωσης με συμμετοχή μαθητών και
            το σώμα μου”, στην οποία οι μαθητές              καθηγητών με αντικείμενο  ανάγνωσης  και
            ανέπτυξαν τις επιστημονικές δεξιότητες τους      συζήτησης πολιτικά,  ιστορικά,  επαναστατικά
            πάνω  σε θέματα λειτουργίας των οργάνων και      βιβλία,  αλλά και ό,τι έχει  να κάνει με μουσική ή
            συστημάτων του ανθρώπινου οργανισμού με          κινηματογράφο.
            τη βοήθεια προπλασμάτων και τρισδιάστατων
            μοντέλων οργάνων.                                       Για περισσότερες πληροφορίες:
                                                             https://blogs.sch.gr/bpliroforikis/
                    Στην υποδράση «Βιβλιο…φτιάχνω»
            και «Οργάνωση και Αξιοποίηση της Σχολικής
            Βιβλιοθήκης» τα παιδιά με την καθοδήγηση
            των καθηγητών τους δημιούργησαν μια
            δανειστική βιβλιοθήκη-πολυχώρο που στόχευε
            στην ελεύθερη έκφραση των μαθητών και στην
            επικοινωνία τους.

                    Επίσης, οι μαθητές σχεδίασαν,
            κατασκεύασαν και συναρμολόγησαν τη
            βιβλιοθήκη, ενώ ασχολήθηκαν και με τον
            ηλεκτρολογικό σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα
            της αίθουσας.
   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151