Page 9 - MNAE test
P. 9

003 - 004












                                                                                                                                                     εισαγωγή
                                                                                                                                       Χαρακτήρας Φορέα





               παρουσιάζονται με ψυχαγωγικό τρόπο.              εκπαιδευτικών παιχνιδιών, ειδικών εκδόσεων και   στόχους. Τέλος, η κοινωνία και ο πολιτισμός της
               •      Science party, με πειράματα φυσικής       αναμνηστικών.                                   Ελλάδας κερδίζει από την ανάπτυξη και διάδοση
               και χημείας που προκαλούν έκπληξη,                                                               του καινοτομικού πνεύματος μέσω του ΝΟΗΣΙΣ
               επιστημονικά quiz, παιχνίδια στο Μουσείο         Kοινωνικός ρόλος                                προς όλες τις κοινωνικές ομάδες (ελεύθεροι
               Τεχνολογίας, προβολές σε Πλανητάριο και                 Στο πλαίσιο του κοινωνικού του           επισκέπτες, σχολεία, πρόσφυγες, ΑΜΕΑ).
               Κοσμοθέατρο και δημιουργική απασχόληση           χαρακτήρα και της προσφοράς του στο ευρύ               Ως Μουσείο Τεχνολογίας επιτελεί τον
               από ειδικούς παιδαγωγούς.                        κοινό, το ΝΟΗΣΙΣ  έχει αναπτύξει τα τελευταία   μορφωτικό- εκπαιδευτικό ρόλο, να προσφέρει
               •      Συναντήσεις και συζητήσεις με             χρόνια μια πολυδιάστατη κοινωνική πολιτική      εκπαίδευση και ψυχαγωγία στο κοινό. Ειδικοί
               εκπροσώπους της επιστημονικής κοινότητας         με  αποδέκτες και ωφελούμενους την ελληνική     μουσειολόγοι και επιστήμονες σε συνεργασία
               και σε συνεργασία με άλλους φορείς, όπως         κοινωνία και ιδιαίτερα τους μαθητές και την     με τους επιμελητές των μουσείων, τους
               Γαλλικό Ινστιτούτο και Βρετανικό Συμβούλιο.      εκπαιδευτική κοινότητα.                         μουσειοπαιδαγωγούς και τους σχεδιαστές,
               •      Δύο τουλάχιστον μεγάλες εκδηλώσεις               Με τον τρόπο αυτό, ευελπιστεί πως        φροντίζουν για την παρουσίαση των εκθεμάτων
               ετησίως με είσοδο ελεύθερη για το κοινό και      συμβάλλει στη διάχυση της επιστήμης και στην    με τέτοιο τρόπο, ώστε να γίνονται κατανοητά
               προσέλευση περισσότερων από 5.000 ατόμων.        ανοικτή πρόσβαση σε αυτήν ασθενέστερων          από όλους τους πιθανούς επισκέπτες,
               •      Εκθέσεις με ειδικό περιεχόμενο από τη     οικονομικά ομάδων, στην ενδυνάμωση και          ανεξαρτήτως ηλικίας ή άλλων ιδιαιτεροτήτων.
               μαθητική κοινότητα της χώρας (ρομποτική,         υλοποίηση του συνθήματος «Επιστήμη για                 Επιπλέον, για την εκπλήρωση του
               ΕΠΑΛ, εικαστικά δρώμενα).                        όλους», αλλά  και στην ενίσχυση και προώθηση    εκπαιδευτικού του ρόλου, αλλά και για την
                      Το ΝΟΗΣΙΣ είναι παραγωγός της             της αριστείας και της προόδου.                  επικοινωνία του με το κοινό, το ΝΟΗΣΙΣ και
               μεταφερόμενης έκθεσης ΙΔΕΑ (Αρχαία Ελληνική             Με λίγα λόγια το ΝΟΗΣΙΣ είναι υπεύθυνο   ειδικότερα το μουσειοπαιδαγωγικό του τμήμα,
               Επιστήμη και Τεχνολογία) και της έκθεσης GENE-   για τη συγκέντρωση, διάσωση, διαφύλαξη,         διοργανώνει όπως ξεναγήσεις, εκπαιδευτικά
               SIS (Τέχνη της Σκιάς) οι οποίες, φιλοξενούνται και   τεκμηρίωση και προβολή της τεχνολογικής και   προγράμματα (στο φυσικό του χώρο και on-
               περιοδεύουν σε κέντρα επιστημών της Ελλάδας      βιομηχανικής μας κληρονομιάς. Επιπρόσθετα,      line) και άλλες εκδηλώσεις.
               και του εξωτερικού.                              η προσέλκυση του ενδιαφέροντος, η εξοικείωση
                      Τέλος, στο χώρο λειτουργούν cafe          και επιμόρφωση του κοινού και ιδιαίτερα των
               και εστιατόριο, με εξαιρετική θέα προς την       νέων, σε θέματα Τεχνολογίας και Θετικών
               πόλη, καθώς και Καταστήματα Πώλησης                     Επιστημών, αποτελούν πρωταρχικούς
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14