Page 90 - MNAE test
P. 90
ενότητα υγεία
σχολείο περίληψη
Οι γνώσεις των μαθητών στο θέμα των πρώτων βοηθειών μέσω της
8ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης συγκεκριμένης δράσης έγιναν αρτιότερες μετά την υλοποίηση σχετικών
2019-2020 σεμιναρίων . Με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών δημιουργήθηκε Οδηγός
Πρώτων Βοηθειών. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού οφέλους δημιουργήθηκε
ερωτηματολόγιο
τίτλος
Πρώτες Βοήθειες για όλους
Το 8ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης με Με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών
τυπικότητα και αμέριστο ενδιαφέρον για την δημιουργήθηκε Οδηγός Πρώτων Βοηθειών.
υγεία των μαθητών του υλοποίησε Σχέδιο
Δράσης, το οποίο βασίστηκε στη διάχυση των Τέλος, η αποτίμηση του εκπαιδευτικού Θεσσαλονίκης Θεσσαλονίκης
βασικών αρχών των πρώτων βοηθειών στην οφέλους πραγματοποιήθηκε με τη δημιουργία Πρώτες Βοήθειες για Όλους Θέση Ανάνηψης (ή Ασφαλείας)
Οποιοσδήποτε δεν έχει τις
τοπική κοινωνία. ερωτηματολογίου αντιμετώπισης έκτακτης αισθήσεις του αλλά έχει αναπνοή,
πρέπει να τοποθετείται σε θέση
ανάγκης, του οποίου τα αποτελέσματα Ανάνηψης.Έτσι εμποδίζει τη γλώσσα
να κλείνει το λαιμό, μειώνοντας τον
Οι 9 εκπαιδευτικοί και οι 105 μαθητές του καταγράφηκαν και αξιολογήθηκαν. Πληροφορίες κατά την κλήση κίνδυνο να αναρροφήσει ο ασθενής
το περιεχόμενο του στομαχιού. Το
-Τον τύπο του ατυχήµατος (τι έγινε)
σχολείου ενδιαφέρθηκαν για την αύξηση του -Τον τόπο του ατυχήµατος (πού κρατιούνται σε ευθεία γραμμή, ενώ
κεφάλι, ο λαιμός και η πλάτη
έγινε)
βαθμού πρόληψης της πρωτοβάθμιας υγείας Για περισσότερες πληροφορίες: -Τον αριθµό των τραυµατιών τα λυγισμένα άκρα στηρίζουν το
σώμα σε ασφαλή και άνετη θέση.
-Τον τύπο των τραυµατισµών
των παιδιών μεταδίδοντας τη γνώση στην http://8epal-thess.thess.sch.gr/?p=3955 -Τον χρόνο που έγινε το ατύχηµα
(πότε έγινε)
τοπική κοινωνία. -Το όνοµα αυτού που καλεί
-Το τηλέφωνο από το οποίο γίνεται
η κλήση
-Διάφορες άλλες σηµαντικές
Η ομάδα των μαθητών που συμμετείχε λεπτοµέρειες
στο Σχέδιο Δράσης σχεδίασε και διένειμε !!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Πνιγμονή σε Ενήλικα
Καθ’ όλη την διάρκεια της συνοµιλίας
ενημερωτικό υλικό για τις πρώτες βοήθειες. µας, προσπαθούµε να είµαστε Παιδί και Βρέφος
ψύχραιµοι, σαφείς και κατανοητοί. -Ενθαρρύνουμε το βήχα
Δεν κλείνουµε ποτέ πρώτοι το -5 χτυπήματα στην πλάτη
-5 κοιλιακές ώσεις
Οι γνώσεις των μαθητών στο θέμα των τηλέφωνο, αλλά περιµένουµε πάντα -Επανεκτίμηση κατάστασης
να κλείσει πρώτος ο συνοµιλητής µας.
πρώτων βοηθειών έγιναν αρτιότερες κατόπιν Προϋποθέσεις Επιτυχηµένης Διάσωσης:
Ψυχραιµία
υλοποίησης σχετικών σεμιναρίων στο πλαίσιο Θάρρος
Γνώση της Κατάστασης
του Έργου τους. Γνώση της Επιδείνωσης της Κατάστασης
Γνώσεις Διάσωσης
Κατάλληλος Εξοπλισµός
Τηλ. Υπηρεσιών Εκτάκτου Ανάγκης

