Page 116 - MNAE test
P. 116
ενότητα τέχνες - πολιτισμός
σχολείο περίληψη
1ο ΕΠΑΛ Καρπενησίου Το 1ο ΕΠΑΛ Καρπενησίου υλοποίησε δράση που μελετά ένα πολύ σημαντικό ιστορικό γεγονός
της περιοχής, και περιλαμβάνει άλλη μία ενέργεια με διερεύνηση και σκιτσογράφιση ιστορικών
2018-2019 προσωπικοτήτων από τον επιστημονικό και φιλοσοφικό χώρο.
Οι μαθητές του ΕΠΑΛ προκειμένου να συλλέξουν όλα τα ιστορικά δεδομένα και να τα
καταγράψουν διενέργησαν έρευνα για τη γεωγραφία των Αγράφων και την ιστορία της Νιάλας
τίτλος από ηλεκτρονικές αρχικά πηγές
Το 1ο ΕΠΑΛ Καρπενησίου εξιστορεί
Το 1ο ΕΠΑΛ Καρπενησίου επέλεξε να πλευρές σε προσωρινή εκεχειρία. Όλοι οι Μαθητές από τους τομείς Δομικών
υλοποιήσει ένα Σχέδιο Δράσης που μελετά στρατιώτες μαζί μοιράστηκαν τις ίδιες σκηνές Έργων και Ηλεκτρολογίας ενεπλάκησαν
ένα πολύ σημαντικό ιστορικό γεγονός της εκείνη την παγωμένη ημέρα. ομαδοσυνεργαστικά ολοκληρώνοντας το
περιοχής, και περιλαμβάνει άλλη μία ενέργεια αποτέλεσμα με κατασκευή πλαισιών και ειδικό
με διερεύνηση και σκιτσογράφιση ιστορικών Οι μαθητές του ΕΠΑΛ προκειμένου να φωτισμό σε κάθε κάδρο που διακόσμισε τους
προσωπικοτήτων από τον επιστημονικό και συλλέξουν όλα τα ιστορικά δεδομένα και να χώρους του σχολείου.
φιλοσοφικό χώρο. τα καταγράψουν δινέργησαν έρευνα για τη
γεωγραφία των Αγράφων και την ιστορία της Πραγματοποιήθηκε εκδήλωση
Η Υποδράση “Όταν η φύση πάγωσε τον Νιάλας από ηλεκτρονικές αρχικά πηγές. παρουσίασης του Σχεδίου Δράσης και
πόλεμο” βασίζεται σε ένα γεγονός που έλαβε ηλεκτρονικές αναρτήσεις προβολής.
χώρα στις 12 Απριλίου 1947 (Μεγάλο Σάββατο), Στη συνέχεια πραγματοποίησαν
κατά τη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου, στην βιβλιογραφικές μελέτες στα Γενικά Αρχεία του
οροσειρά των Αγράφων του νομού Ευρυτανίας Νομού Ευρυτανίας και στη Δημοτική Βιβλιοθήκη.
και συγκεκριμένα σε υψόμετρο 2.200μ. στο
σημείο της Νιάλας. Υλοποίησαν συνεντεύξεις στην τοπική
κοινωνία και πραγματοποίησαν εκπαιδευτική
Εκείνη την ημέρα, στρατιώτες του επίσκεψη στην περιοχή της Νιάλας για
Δημοκρατικού στρατού ήρθαν αντιμέτωποι αποτύπωση της περιοχής.
με ισχυρή χιονοθύελλα και στην προσπάθεια
τους να βρουν καταφύγια που θα τους Όλο το υλικό καταγράφηκε οργανωμένα
προστατεύσουν ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπο με το αντιπολεμικό μήνυμα να είναι ξανά
με τους στρατιώτες του Κυβερνητικού στρατού. ζωντανό.
Το μίσος του πολέμου παραμερίστηκε Στην επόμενη Υποδράση, κάθε μαθητής
και το πολικό ψύχος που επικρατούσε επέλξε και μελέτησε εις βάθος μία συμαίνουσα
“πάγωσε” τα όπλα και έφερε και τις δύο προσωπικότητα, την οποία σκιτσογράφησε.

