Page 120 - MNAE test
P. 120

ενότητα τέχνες - πολιτισμός



            σχολείο                                                                                                                                περίληψη
            1ο ΕΠΑΛ Κιλκίς                                              Οκτώ διαφορετικές υποδράσεις εκπόνησαν στο πλαίσιο του σχεδίου τους μαθητές, μαθήτριες και
                                                                          εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς «Ανακαλύπτοντας την Ιθάκη», «Ανακαλύπτω τον εαυτό μου»,
            2020-2021                                                     «Γνωρίζοντας τον Εθελοντισμό μέσω συμπεριληπτικών τεχνικών και πρακτικών: το παράδειγμα
                                                                              του INCLUDE», «Μαθητική Εφημερίδα» , «Ραδιοφωνική παρέα»,  «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»,
                                                                                                «Ποντιακά Τραγούδια», «Ορθόδοξη στάση την εποχή των lockdowns»
            τίτλος
            Το 1ο ΕΠΑΛ Κιλκίς δημιουργεί
            και το 2020-2021




                    Μαθητές και εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑΛ          Η υλοποίηση της δράσης                   Τέλος, τα παιδιά ενεπλάκησαν και με
            Κιλκίς υλοποίησαν συνολικά 8 υποδράσεις με       παρουσιάστηκε σε διεθνές επιστημονικό           πολιτισμικές δράσεις «Ποντιακά τραγούδια
            θέματα, τα οποία απασχολούσαν τα παιδιά.         συνέδριο στα πλαίσια προβολής/διάχυσης του      για τον «Κύρη» και τη «Μάνα»» και «Ορθόδοξη
                                                             έργου ΜΝΑΕ.                                     στάση την εποχή των lockdowns: Δέηση
                    Αρχικά, με την υποδράση                                                                  του Μητροπολίτου Εδέσσης Ιωήλ για τον
            «Ανακαλύπτοντας την «Ιθάκη» μέσα από τον                Οι μαθητές ενημερώθηκαν και για          Κορωνοϊό».
            Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό» και        τον εθελοντισμό μέσω της υποδράσης
            «Ανακαλύπτω τον εαυτό μου» οι εκπαιδευτικοί      «Γνωρίζοντας τον Εθελοντισμό μέσω
            προσπάθησαν να προβληματίσουν τους               συμπεριληπτικών τεχνικών και πρακτικών: Το
            μαθητές, μέσω της «Ιθάκης» του Κ.Π. Καβάφη,      παράδειγμα του INCLUDE».
            ώστε να αναλογιστούν την ευθύνη που έχουν
            απέναντι στον εαυτό τους για το εργασιακό, και          Ταυτόχρονα, δημιουργήθηκε έντυπη
            όχι μόνο, μέλλον τους.                           και ψηφιακή «Μαθητική Εφημερίδα» και
                                                             «Ραδιοφωνική παρέα» στο πλαίσιο των
                    Κατά την μελέτη του ποιήματος, οι        οποίων τα παιδιά αναζήτησαν, διερεύνησαν
            μαθητές κλήθηκαν να αποτυπώσουν τις εικόνες      και συνέγραψαν άρθρα σχετικά με την
            που το ποίημα τους εμπνέει (με γνώμονα την       καθημερινότητα τους, ενώ εξοικειώθηκαν και με
            αγορά εργασίας και την αναζήτηση εργασίας)       την τέχνη της  δημοσιογραφίας.
            με συγγραφή κειμένου, με ποίημα, με σχέδιο, με
            πίνακα ζωγραφικής, με κολλάζ, με φωτογραφία             Η «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» ήταν
            ή και με οποιαδήποτε άλλη μορφή καλλιτεχνικής    άλλο ένα θέμα που απασχόλησε μαθητές και
            έκφρασης.                                        εκπαιδευτικούς.
                    Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία μιας
            ψηφιακής έκθεσης έργων.
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125