Page 130 - MNAE test
P. 130
ενότητα τέχνες - πολιτισμός
σχολείο περίληψη
Το σχέδιο δράσης του 2ου ΕΠΑΛ Καρδίτσας περιελάμβανε τις ακόλουθες δράσεις : Δημιουργία
2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας γκράφιτι και σχολικού κήπου, Παρασκευή παραδοσιακών προϊόντων – Δημιουργία ηλεκτρονικού
2018-2019 βιβλίου παραδοσιακών συνταγών, Εικαστικές Τέχνες ως άξονας της αισθητικής καλλιέργειας –
Ζωγραφική, Πλαστική, Κολάζ, Με το βλέμμα στο χάρτη… Περιπλανήσεις στην ιστορία της πόλης
μου (δημιουργία κόμικ) και Ψηφιακό Θέατρο σκιών: «Ο Καραγκιόζης πάει… ΕΠΑΛ»
τίτλος
Το 2ο ΕΠΑΛ στην αυγή του 2020
Το σχέδιο δράσης του 2ου ΕΠΑΛ Επιπλέον, έμαθαν να συζητούν και να
Καρδίτσας περιελάμβανε τις ακόλουθες προβάλουν τις ιδέες τους, να τις μοιράζονται,
δράσεις : Δημιουργία γκράφιτι και σχολικού να διαπραγματεύονται και να ακούν τους
κήπου, Παρασκευή παραδοσιακών συμμαθητές τους.
προϊόντων – Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
παραδοσιακών συνταγών, Εικαστικές Τέχνες Τέλος, ανέπτυξαν τη δημιουργικότητα
ως άξονας της αισθητικής καλλιέργειας – τους, ενεργοποίησαν τη φαντασία τους και
Ζωγραφική, Πλαστική, Κολάζ, Με το βλέμμα στο ανακάλυψαν ότι οι εικαστικές τέχνες είναι
χάρτη… Περιπλανήσεις στην ιστορία της πόλης σημαντικό τμήμα του ανθρώπινου πολιτισμού.
μου (δημιουργία κόμικ) και Ψηφιακό Θέατρο
σκιών: «Ο Καραγκιόζης πάει… ΕΠΑΛ». Όσον αφορά στο σχολείο, οι
παρεμβάσεις στον εξωτερικό χώρο, είχαν
ως άμεσο αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός
Η υλοποίηση του πολύπλευρου αυτού πιο φιλικού, ευχάριστου και ενδιαφέροντος
σχεδίου είχε πολλαπλά οφέλη τόσο για το περιβάλλοντος εργασίας για τους μαθητές και
σχολείο όσο και για τους μαθητές του. του καθηγητές.
Η ενασχόλησή των μαθητών με Επιπρόσθετα, η αξιοποίηση του
διάφορες από τις παραπάνω δράσεις παραχθέντος ψηφιακού έργου από όλες
τους έδωσε τη δυνατότητα να μάθουν να σχεδόν τις δράσεις σίγουρα συνέβαλλε
συνεργάζονται, να σέβονται τους συμμαθητές ουσιαστικά στην εξωστρέφεια του σχολείου και
τους και να αναπτύξουν ικανότητες το άνοιγμά του στην τοπική κοινωνία.
επικοινωνίας.
Περισσότερες πληροφορίες:https://blogs.sch.
gr/2epalkardits/archives/1742)

