Page 26 - MNAE test
P. 26
ενότητα περιβάλλον
σχολείο περίληψη
Στο πλαίσιο της δράσης σχεδιάστηκε ένας σταθμός φόρτισης σε μορφή στάσης
1ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής αστικού λεωφορείου. Στην οροφή της στάσης εγκαταστάθηκαν φωτοβολταϊκά pan-
2019-2020 el για τη φόρτιση του οχήματος. Παράλληλα κατασκευάστηκε κύκλωμα φόρτισης
που μετατρέπει την ηλιακή ενέργεια των panels σε ηλεκτρική, ώστε να φορτίζεται το
όχημα ακόμη κι όταν δεν θα έχει ηλιοφάνεια
τίτλος
Οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας στα χέρια
των μαθητών
Οι μαθητές με τη βοήθεια των Τέλος, αναπτύχθηκε εφαρμογή
καθηγητών τους στα εργαστήρια μηχανολογίας για λειτουργικό Android, η οποία μπορεί
και ηλεκτρολογίας σχεδίασαν ένα σταθμό να εγκατασταθεί σε κινητό τηλέφωνο και
φόρτισης, σε μορφή στάσης αστικού χρησιμοποιεί το ασύρματο δίκτυο για να
λεωφορείου, όπου εγκατέστησαν στην οροφή συλλέγει πληροφορίες, όπως την κατάσταση
φωτοβολταϊκά panel ικανά να φορτίσουν ένα των μπαταριών του σταθμού και του
ηλεκτρικό όχημα. αυτοκινήτου, την παραγόμενη ενέργεια από τα
φωτοβολταϊκά του σταθμού φόρτισης και του
Η στάση βάφτηκε με οικολογικό χρώμα αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα υπολογίζει το
για την προστασία από τις καιρικές συνθήκες, χρόνο που απαιτείται για την πλήρη φόρτιση
καθώς ο σταθμός τοποθετήθηκε σε εξωτερικό του αυτοκινήτου.
χώρο.
Όσον αφορά την παρουσίαση του
Ακολούθησε κατασκευή σε πλακέτα έργου, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά λόγω
ενός κυκλώματος φόρτισης που μετατρέπει της πανδημίας.
την ηλεκτρική ενέργεια που παράγουν τα
φωτοβολταϊκά panel σε σταθερή ηλεκτρική
ενέργεια που φορτίζει τις μπαταρίες του
σταθμού φόρτισης.
Με τη χρήση αυτών των μπαταριών
το όχημα μπορεί να φορτιστεί στο σταθμό
οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ανεξάρτητα από
την ηλιοφάνεια.

