Page 28 - MNAE test
P. 28

ενότητα περιβάλλον



            σχολείο                                                                                                                                περίληψη
                                                                                     Μαθήτριες και μαθητές δημιούργησαν  τουριστικό οδηγό της ευρύτερης περιοχής
            1ο ΕΠΑΛ Προσοτσάνης                                                     που αναδεικνύει το φυσικό κάλος των δασών, της χλωρίδας και πανίδας του τόπου
            2021-2022                                                                              και των φαραγγιών. Ακόμη υιοθέτησαν και φρόντισαν ένα άλογο


            τίτλος
            Ένα μακρύ, αισθητικό, περιβαλλοντικό
            και φιλοζωικό ταξίδι




                    Με μία πρωτότυπη πρόταση, το ΕΠΑΛ               Μία ακόμη ενδιαφέρουσα δράση ήταν η
            Προσοτσάνης Δράμας συμμετείχε στα Σχέδια         δημιουργία τουριστικού οδηγού της ευρύτερης
            Δράσης και για το έτος 2021 - 2022.              περιοχής που αναδεικνύει το φυσικό κάλος των
                                                             δασών, της χλωρίδας και πανίδας του τόπου
                    Η υιοθεσία ενός αλόγου στον              και των φαραγγιών.
            περιβάλλοντα χώρο του σχολείου ενθουσίασε
            τους μαθητές και εξέπληξε την τοπική κοινωνία.          Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκαν
                                                             επισκέψεις σε σημεία ενδιαφέροντος, έγιναν
                    Οι σπουδαστές του ΕΠΑΛ, αρχικά           λήψεις με αεροφωτογραφίες και δημιουργήθηκε
            μελέτησαν την ιστορία του αλόγου και τη σχέση    τουριστικός οδηγός προβολής του τόπου.
            που αναπτύσσει με τον άνθρωπο.
                                                                    Τέλος, η τέχνη της ζωγραφικής
                    Διερεύνησαν την παρουσία του αλόγου      κόσμισε εσωτερικούς χώρους του ΕΠΑΛ με την
            στην ελληνική γραμματεία, αρχαία και νεότερη,    καθοριστική εμπλοκή των μαθητών.
            αλλά και στην καθημερινή ζωή.
                                                                    Το έργο του σχολείου πήρε ιδιαίτερη
                    Στόχος της δράσης ήταν να                δημοσιότητα και φιλοξενήθηκε ζωντανό
            εξοικειωθούν με τη φροντίδα του αλόγου και να    ρεπορτάζ για την υιοθεσία του αλόγου στη
            μάθουν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του.      δημόσια τηλεόραση.

                    Τα οφέλη που κέρδισαν οι μαθητές ήταν           Εκδόθηκαν δελτία τύπου, στάλθηκαν
            πολλαπλά, τόσο σε επίπεδο γνώσεων όσο και        προσκλήσεις και οργανώθηκε εκδήλωση
            ψυχολογικά.                                      προβολής προς το κοινό.

                                                                    Η συνολική δράση δημοσιεύτηκε και σε
                                                             ιστοσελίδες.
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33