Page 32 - MNAE test
P. 32
ενότητα περιβάλλον
σχολείο περίληψη
4ο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης Σκοπός της δράσης είναι η ανάδειξη του περιβαλλοντικού πλούτου της περιοχής.
Για την ανάδειξη του πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού, οι μαθητές και
2021-2022 μαθήτριες του σχολείου χρησιμοποίησαν λήψεις μέσω drones , δημιουργήθηκε
διαδραστικός χάρτης της ευρύτερης περιοχής και ιστοχώρος προβολής του υλικού
τίτλος
Πιλοτική, εικονική περιήγηση στο Εθνικό πάρκο Δαδιάς-
Λευκίμης- Σουφλίου και προστατευόμενων περιοχών
Δέλτα Εύρου και Σαμοθράκης
Το 4ο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης αποτελεί Στη συνέχεια, οι εμπλεκόμενοι Πραγματοποιήθηκε εκδήλωση
νεοσύστατη σχολική μονάδα (2020-2021) και πραγματοποίησαν επισκέψεις στις περιοχές προβολής του Έργου με προσκεκλημένους που
επέδειξε ιδιαίτερο ζήλο να αξιοποιήσει άμεσα τη ενδιαφέροντος και μέσω λήψεων Drone δύναται να συνδράμουν στη δημοσιοποίηση
δυνατότητα συμμετοχής στο Πρόγραμμα των εξασφάλισαν πλούσιο υλικό που απεικονίζει το του εγχειρήματος και παράλληλα η εκδήλωση
Σχεδίων Δράσης. απαράμιλλο φυσικό κάλλος. μεταδόθηκε διαδυκτιακά με τη συμμετοχή
παραγωγικών φορέων της ευρύτερης περιοχής.
Το εγχείρημα έχει σκοπό την ανάδειξη Σε επόμενη φάση δημιουργήθηκε
του περιβαλλοντικού πλούτου και της φυσικής ιστοχώρος όπου θα φιλοξενείται όλο το υλικό
ομορφιάς, καθώς και τη διερεύνηση του που συλλέχθηκε.
πλούσιου πολιτιστικού αποθέματος των
συγκεκριμένων περιοχών. Εδώ υπάρχει, επίσης, ενότητα με
διαδραστικό χάρτη, όπου περιλαμβάνονται
Η προοπτική είναι να καταστούν τα σημεία ενδιαφέροντος, τα οποία όταν
μέρη αυτά σύγχρονοι ελκυστικοί τουριστικοί επιλέγονται προβάλλονται πληροφορίες για τις
προορισμοί και να προκύψουν αναπτυξιακές συγκεκριμένες περιοχές.
δυνατότητες στην τοπική και ευρύτερη
οικονομία και κοινωνία. Για την επίτευξη όλου του έργου, το
ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης συνεργάστηκε με
Σε πρώτη φάση πραγματοποιήθηκε περιβαλλοντικούς και δημοτικούς φορείς τόσο
εκτενής έρευνα των μαθητών γύρω από στο κομμάτι της υλοποίησης των δράσεων όσο
τη βιοποικιλότητα των συγκεκριμένων και στην όσο το δυνατό μεγαλύτερη διάχυση
περιοχών του Έβρου και όλες οι πληροφορίες της πληροφορίας.
καταγράφηκαν σε μορφή επιστημονικής
μελέτης.

