Page 70 - MNAE test
P. 70
ενότητα περιβάλλον
σχολείο περίληψη
ΕΠΑΛ Κόνιτσας Α
2021-2022
τίτλος
Ανάπλαση προαύλιου χώρου 1ου ΕΠΑΛ
Κόνιτσας
Αρχικά, κατά την πρώτη υποδράση, και τις στάσεις που θα χρειαστούν για την Στην συνέχεια, έγινε η φύτευση γκαζόν
έγινε σχεδιασμός του χώρου, σύμφωνα με τον άρδευση όλου του χώρου. σε τμήμα 50m2 του χώρου ανάπλασης.
οποίο θα πραγματοποιήθηκαν οι διάφορες
παρεμβάσεις. Στη συνέχεια οι μαθητές της Α΄ τάξης, Το έργο προβλήθηκε με μεγάλη επιτυχία
διάνοιξαν αυλάκια μέσα από τα οποία στο υπόλοιπο σχολείο και την τοπική κοινωνία
Οι μαθητές της Α’ τάξης δουλεύοντας πέρασε το σύστημα σωληνώσεων, έκαναν της Κόνιτσας.
σε ομάδες πρότειναν, σύμφωνα με τις τη συνδεσμολογία και εγκατέστησαν τους
θεωρητικές γνώσεις που απέκτησαν, ιδέες εκτοξευτήρες.
διαμόρφωσης του χώρου, τις οποίες και
αποτύπωσαν σε σχέδιο. Εγκατέστησαν επίσης, τις ηλεκτροβάνες
με αριθμό ανάλογο με τις στάσεις και το
Σε αυτό βοήθησαν και οι μαθητές του φρεάτιο ηλεκτροβάνων.
τομέα γεωπονίας που διδάσκονται το μάθημα
της αρχιτεκτονικής τοπίου. Στις εργασίες εγκατάστασης
συστήματος άρδευσης βοήθησαν και μαθητές
Το τελικό σχέδιο διαμορφώθηκε του τομέα μηχανολογίας.
σε ηλεκτρονική μορφή μέσα από ειδικό
πρόγραμμα σχεδιασμού κήπων και βάσει Κατά την τρίτη υποδράση, έγιναν
αυτού, οι μαθητές, χάραξαν τα παρτέρια και τα από τους μαθητές οι κατάλληλες εργασίες
σημεία φύτευσης των δέντρων και των θάμνων προετοιμασίας του χώρου, όπως ζιζανιοκτονία,
τα οποία αργότερα αγόρασαν και φύτευσαν. φρεζάρισμα και ισοπέδωση με μηχανήματα και
εργαλεία που υπάρχουν στο σχολείου.
Στην δεύτερη υποδράση, έγινε
σχεδιασμός του συστήματος άρδευσης, όπου Επίσης, απαραίτητη κρίθηκε η
οι μαθητές αποτύπωσαν σε κάτοψη του χώρου, ενσωμάτωση λιπάσματος και τύρφης για τη
τον τύπο των σωληνώσεων, των εκτοξευτήρων βελτίωση του εδάφους.

