Page 80 - MNAE test
P. 80

ενότητα υγεία



            σχολείο                                                                                                                                περίληψη
                                                                                                  Σε μία από τις υποδράσεις με τη φιλοσοφία permanent agriculture,
            2ο Εσπερινό Καβάλας                                                        δημιοργήθηκαν ενεργοί μικροοργανισμοί (ζεόλιθος) ώστε να επιτευχθεί αειφόρο
            2021-2022                                                                           περιβάλλον και αναπτύχθηκε ένας μικρός βοτανόκηπος στο σχολείο.
                                                                                             Στη δεύτερη υποδράση οι σπουδαστές εκπαιδεύτικαν σε θέματα πρώτων
                                                                                                    βοηθειών, σεξουαλικής αγωγής, μέτρησης σακχάρου και ΚΑΡΠΑ
            τίτλος
            Την υγειά σου να χεις
            & Βιολογικός βοτανόκηπος




                    Στο 2ο εσπερινό ΕΠΑΛ Καβάλας φοιτούν                                                     ενεργούς εμπλοκής.
            στην πλειοψηφία ενήλικες σπουδαστές, όπως               Δημιουργήθηκαν ενεργοί
            και στα περισσότερα εσπερινά.                    μικροοργανισμοί, ζεόλιθος, ώστε να επιτευχθεί          Για την προβολή του έργου
                                                             αειφόρο περιβάλλον.                             πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με συμμετοχή
                    Στο Σχέδιο Δράσης υλοποιήθηκαν 2                                                         τοπικών φορέων και εκπροσώπων της
            έργα, τα οποία ενέπλεξαν ενεργά τους μανθητές           Κόπηκαν κορμοί δέντρων από τους          εκπαιδευτικής κοινότητας.
            και τους προσέφεραν αξιόλογες γνώσεις και        σπουδαστές, οι οποίοι τοποθετήθηκαν στη
            δεξιότητες.                                      βάση του βοτανόκηπου και αγοράστηκε                    Εκδόθηκε Δελτίο Τύπου και δημοσιεύτηκε
                                                             η πρώτη ύλη για την ανάπτυξη των                υλικό σε τοπική εφημερίδα.
                    Οι σπουδαστές εκπαιδεύτηκαν πάνω         μικροοργανισμών.
            σε θέματα πρώτων βοηθειών, σεξουαλικής                                                                  Επιπρόσθετα, έγινε αφισοκόλληση
            αγωγής, σφυγμομέτρησης, μετρήσεων                       Το περίβλημα του βοτανόκηπου             σε ΚΕΠ, Γυμνάσια, Λύκεια και άλλες δημόσιες
            Σακχάρου, κ.ά.                                   συναρμολογήθηκε από καθηγητές και               υπηρεσίες.
                                                             σπουδαστές μετά από αρκετές προσπάθειες,
                    Επίσης, με την προμήθεια του             ώστε να επιτευχθεί το τελικό σωστό αποτέλεσμα.
            απαραίτητου προπλάσματος, δόθηκε
            η δυνατότητα να γίνει εξάσκηση                          Έτσι αποδεικνύεται η θετική έκβαση της
            καρδιοαναπνευστικής και καρδιοπνευμονικής        ομαδοσυνεργατικής προσπάθειας. Φυτεύτηκαν
            αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ), γνώση εξαιρετικά          βότανα και αρωματικά φυτά στη βάση της
            σημαντική για όσους παρακολουθούν τον            αειφόρας καλλιέργειας.
            τομέα υγείας και σκοπεύουν να απασχοληθούν
            σε επαγγέλματα υγείας.
                    Η επόμενη υποδράση βασίστηκε σε                 Ένας χώρος ανεκμετάλλευτος στη
            φιλοσοφία «περμακουλτούρας», (permanent          σχολική αυλή αξιοποιήθηκε δημιουργικά και
            agriculture).                                    έδωσε στους ενήλικες μαθητές ισχυρά κίνητρα
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85