Page 82 - MNAE test
P. 82
ενότητα υγεία
σχολείο περίληψη
1ο Εσπερινό Ξάνθης Σε μια από τις υποδράσεις οι σπουδαστές και σπουδάστριες εκπαιδεύτηκαν σε
τεχνικές μακιγιάζ προσώπου, σώματος και ειδικών εφέ όπως τραύματα.
2021-2022 Τα έργα τους φωτογραφήθηκαν και δημιούργησαν εξατομικευμένα ψηφιακά
portofolio
τίτλος
Ομορφιά και υγεία σε συν- εργασία
Το εσπερινό ΕΠΑΛ Ξάνθης έχει Το πορτφόλιο, εφόσον είναι σε Έτσι απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες
πολυπολιτισμική κουλτούρα, καθώς το ηλεκτρονική μορφή μπορεί ανά πάσα στιγμή ζωτικής σημασίας που μπορούν να
30% του μαθητικού δυναμικού ανήκει στη να εμπλουτίζεται με νέο υλικό και οι μελλοντικοί εφαρμόσουν μελλοντικά σε επαγγελματικό
μουσουλμανική κοινότητα της περιοχής. επαγγελματίες αισθητικής να έχουν πάντα πλαίσιο.
ενημερωμένο υλικό της δουλειάς τους.
Η πρώτη δράση συμπεριλάμβανε ένα Το έργο προβλήθηκε στο σύνολο του
μεγάλο εύρος ενεργειών, πολύ σημαντικών για Για τις ανάγκες της δράσης προηγήθηκε σε εκδήλωση όπου κλήθηκαν τοπικοί φορείς
την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων των βιβλιογραφική ανασκόπηση προκειμένου να και ήρθαν εκπρόσωποι των σχολείων Δεύτερης
σπουδαστών, που στην πλειοψηφία τους είναι αντιληφθούν οι σπουδαστές την επαγγελματική Ευκαιρίας, οι απόφοιτοι των οποίων είναι
ενήλικες. αξία του εγχειρήματος. συνήθως μελλοντικοί σπουδαστές των ΕΠΑΛ.
Οι μαθητές εξασκήθηκαν στην τέχνη Η επόμενη δράση είχε ως στόχο
του επαγγελματικού μακιγιάζ σε πρόσωπο και οι ενήλικες μαθητές να εξασκηθούν στην Δημοσιεύτηκε υλικό σε ηλεκτρονικό και
σώμα και εκπαιδεύτηκαν ακόμη και σε μακιγιάζ αντιμετώπιση τραυμάτων, εγκαυμάτων, έντυπο τύπο, στο blog του σχολείου και έγινε
με ειδικά εφέ, όπως εγκαύματα, τραύματα, αιμορραγιών κ.ά. με προσομοιωμένη τεχνική αφισοκόλληση σε διάφορα σημεία της πόλης
κοψίματα. βάσει του μακιγιάζ της πρώτης υποδράσης. της Ξάνθης.
Τα αποτελέσματα που απεικονίστηκαν Σημαντικά ήταν όλα τα υλικά που
στα παραδοτέα του έργου ήταν εκπλητικά προμηθεύτηκε το σχολείο προκειμένου οι
και ιδιαίτερα αληθοφανή.Στη συνέχεια σπουδαστές να κάνουν όσο το δυνατό
φωτογράφισαν τις δημιουργίες και ρεαλιστική αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών.
δημιούργησαν e-portfolio, το οποίο Με ειδικό εξοπλισμό εκπαιδεύτηκαν επίσης, σε
παρουσιάζει δείγματα της δουλειάς τους. καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ),
χρήση οξύμετρου, σφυγμομέτρηση, πρώτες
βοήθειες, πληγές, και αντιμετώπιση πνιγμού.

