Page 42 - MNAE test
P. 42

ενότητα περιβάλλον



            σχολείο                                                                                                                                περίληψη
                                                                                              Καλλιτεχνικό εργαστήρι παραγωγής σαπουνιών, κεριών και προϊόντων
            Εσπερινό ΕΠΑΛ Χίου                                                              κοσμητολογίας με βάση τη μαστίχα, αλλά και προώθηση των προϊόντων
            2018-2019                                                                     περιελάβανε το Σχέδιο Δράσης του Εσπερινού ΕΠΑΛ Χίου που στόχο είχε την
                                                                                                                      ανάδειξη και προώθηση της μαστίχας Χίου
            τίτλος
            Μαστιχοδημιουργίες






                    Στο πλαίσιο του προγράμματος                    Δημιουργήθηκε διαφημιστικό φυλλάδιο
            δημιουργήθηκε μεταξύ άλλων καλλιτεχνικό          και αφίσα για τη δράση, ενώ οι αναρτήσεις
            εργαστήρι παραγωγής σαπουνιών, κεριών και        στην ιστοσελίδα του σχολείου  και η προβολή
            προϊόντων κοσμετολογίας με βάση την μαστίχα,  του προγράμματος σε τοπικό τηλεοπτικό
            τα οποία εκτέθηκαν στην τελική ημερίδα-          σταθμό, ενίσχυσε την εικόνα του στην τοπική
            εκδήλωση του σχολείου.                           κοινωνία και ενθάρρυνε τους μαθητές να
                                                             επιλέξουν τα ΕΠΑΛ για τις σπουδές τους.
                    Στο καλλιτεχνικό εργαστήρι οι μαθητές
            δημιουργήσαν θέματα δικής τους έμπνευσης
            τόσο ατομικά, όσο και συλλογικά αξιοποιώντας
            την φαντασία αλλά και τις γνώσεις τους από τα
            μαθήματα της κοσμετολογίας και της Χημείας.


                    Η δημιουργία του εργαστήριου
            παραγωγής σαπουνιών, κεριών και προϊόντων
            κοσμετολογίας με βάση την μαστίχα έγινε  με
            τη συνεργασία μαθητών της Α΄ τάξης που
            έχουν διαφορετικές δεξιότητες και αναμένεται να
            ακολουθήσουν διαφορετικούς τομείς του ΕΠΑΛ
            στις υπόλοιπες τάξεις.
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47