Page 46 - MNAE test
P. 46
ενότητα περιβάλλον
σχολείο περίληψη
Μαθητές και καθηγητές ανέδειξαν τον εναλλακτικό τουρισμό. Διαχειρίστηκαν
1ο ΕΠΑΛ Λέρου βιοαπόβλητα του σχολείου, κατασκεύασαν κομποστοποιητή, δημιούργησαν αφίσα
2018-2019 όπου καταγράφονται τα σημεία εναλλακτικών τουριστικών δράσεων.
Ακόμη κατασκεύασαν ένα ρομπότ που ακολουθεί τις αποτυπωμένες διαδρομές
τίτλος
«Το ΕΠΑ.Λ. ζει εναλλακτικά στην οικολογία
και τον τουρισμό»
Στo 1o ΕΠΑΛ Λέρου καθηγητές και Τέλος, με επιτυχία έκλεισε το Έργο με τη
μαθητές, εργάστηκαν για την προστασία του διάχυση των αποτελεσμάτων.
πλανήτη και την ανάπτυξη του τουρισμού.
Η δράση αυτή έχει σκοπό τη πλήρη
Πραγματοποιήθηκε διαχείριση των ενημέρωση των μαθητών, των γονέων και της
βιοαποβλήτων που παράγουν οι ίδιοι οι τοπικής κοινωνίας για το νέο πρόσωπο του
μαθητές, κατά τις ώρες που βρίσκονται στο ΕΠΑ.Λ.
σχολείο και κατασκευή κομποστοποιητή.
Οι μαθητές μίλησαν για την «Νέα Αρχή»
Οι μαθητές δημιούργησαν αφίσα και για την εμπειρία από τη συμμετοχή τους στις
στη οποία αποτυπώθηκε, ο εναλλακτικός δράσεις.
τουρισμός, οι παραλίες, οι ποδηλατικές,
ορειβατικές και αναρριχητικές διαδρομές και
ενδιαφέροντα σημεία για καταδύσεις.
Επίσης, κατασκεύασαν και
προγραμμάτισαν το Lego Mindstorms ev3.
Ένα ρομπότ το οποίο ακολουθεί τις
χρωματισμένες διαδρομές της αφίσας.
Κατασκεύασαν στη συνέχεια, μακέτα
πάνω στην οποία αποτυπώνονται όλα τα
σημεία ενδιαφέροντος του κλασικού τουρισμού
για την προώθηση και ανάδειξη του νησιού
τουριστικά από τους μαθητές.

