Page 44 - MNAE test
P. 44

ενότητα περιβάλλον



            σχολείο                                                                                                                                περίληψη
                                                                                              Οι μαθητές του 1ο ΕΠΑ.Λ. ΚΙΑΤΟΥ δημιούργησαν έξυπνη άρδευση με τη
            ΕΠΑΛ Κιάτου                                                                  χρήση συστημάτων αυτοματισμών και πληροφορικής .Φυτεύτηκαν μαρούλια
            2018-2019                                                                       τοποθετήθηκαν αισθητήρες υγρασίας και αγρομετεωρολογικός σταθμός.
                                                                                      Σε μικρό τμήμα «μάρτυρα» έγινε καλλιέργεια με τον παραδοσιακό τρόπο, ώστε να
                                                                                                               συγκριθούν οι δύο διαφορετικές μέθοδοι άρδευσης
            τίτλος
            Καινοτομία και το επιχειρείν
            στο σχολείο




                    Οι μαθητές του 1ο ΕΠΑ.Λ. ΚΙΑΤΟΥ                 Στο άλλο τμήμα «μάρτυρα», έκτασης 100
            δημιούργησαν έξυπνη άρδευση με τη χρήση          τ.μ., γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο, χωρίς
            συστημάτων αυτοματισμών και πληροφορικής.        τη χρήση των δεδομένων του συστήματος,
            Για την πραγματοποίηση της δράσης                ώστε να γίνεται σε προκαθορισμένα, τακτά
            αξιοποιήθηκε τμήμα του σχολικού αγρού,           διαστήματα η σύγκριση των δύο μεθόδων
            έκτασης 500 τ.μ., στο οποίο φυτεύτηκαν           άρδευσης.
            μαρούλια τύπου Romaine σε αποστάσεις
            φύτευσης 0,5 μ επί των γραμμών και 1μ μεταξύ            Η αποτύπωση των ποσοτικών και
            τους.                                            ποιοτικών δεδομένων των αρδεύσεων γίνεται, με
                                                             περιοδικό τρόπο, σε σχετικά τεχνικά δελτία.
                    Η φύτευση έγινε σε δύο καλλιεργητικές
            περιόδους,  Ιανουάριο – Μάρτιο και Μάρτιο –
            Μάιο.

                    Η καλλιέργεια χωρίστηκε σε δύο μέρη.
            Στο ένα, έκτασης 400 τ.μ.,τοποθετήθηκαν
            αισθητήρες υγρασίας και αγρομετεωρολογικός
            σταθμός, στο πλαίσιο εφαρμογής συστήματος
            ευφυούς άρδευσης.

                    Η επεξεργασία των δεδομένων γίνεται με
            τη χρήση κατάλληλου λογισμικού, με στόχο τη
            διατύπωση ολοκληρωμένης πρότασης για τα
            χαρακτηριστικά στοιχεία της άρδευσης (δόση,
            διάρκεια, εύρος).
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49