Page 52 - MNAE test
P. 52

ενότητα περιβάλλον



            σχολείο                                                                                                                                περίληψη
                                                                                              Οι μαθητές και οι μαθήτριες διαφόρων ειδικοτήτων του ΕΠΑΛ ΔΕΣΚΑΤΗΣ
            1ο ΕΠΑΛ Δεσκάτης Μανουσάκειο                                                    συνεργάστηκαν για την υλοποίηση κατασκευής ενός μικρού θερμοκηπίου
            2019-2020                                                                  εσωτερικού χώρου για το οποίο χρησιμοποιείται κεντρική μονάδα αυτοματισμού
                                                                                                             που ρυθμίζει αρκετές από τις βασικές λειτουργίες του.
                                                                                                                      Η δράση προβλήθηκε σε ανοιχτή εκδήλωση
            τίτλος
            Συμμετέχω, Ενεργώ, Επιχειρώ






                    Οι μαθητές και οι μαθήτριες                     Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τομέα
            διαφόρων ειδικοτήτων του ΕΠΑΛ ΔΕΣΚΑΤΗΣ           Οικονομίας και Διοίκησης βοήθησαν στην
            συνεργάστηκαν για την υλοποίηση κατασκευής       επικοινωνία και προβολή της συνεργατικής
            ενός μικρού θερμοκηπίου εσωτερικού χώρου         δράσης των τομέων του σχολείου στην
            για το οποίο χρησιμοποιείται κεντρική μονάδα     τοπική κοινωνία με την οργάνωση ανοιχτής
            αυτοματισμού που ρυθμίζει αρκετές από τις        εκδήλωσης.
            βασικές λειτουργίες του.

                    Οι μαθητές του τομέα Ηλεκτρολογίας
            συνεργαζόμενοι με τις υπόλοιπες ειδικότητες
            κατασκεύασαν πίνακα αυτοματισμού για την
            άρδευση και τον φωτισμό του θερμοκηπίου.


                    Στο πλαίσιο τη Δράσης
            συναρμολογήθηκε σε πραγματικές συνθήκες
            ένας Προσωπικός Υπολογιστής, με σκοπό την
            ενασχόληση των εμπλεκόμενων μαθητών/τριών
            σε όλα τα στάδια σύνθεσής του και στόχο να
            χρησιμοποιηθεί για τον προγραμματισμό της
            στοχευμένης άρδευσης της κατασκευής.


                    Αποκτήθηκαν λοιπόν δεξιότητες
            και  τεχνικές γνώσεις για την κατασκευή,
            εγκατάσταση, συντήρηση και λειτουργία του
            θερμοκηπίου και μπορούν να καλλιεργηθούν
            πλέον όλον το χρόνο τα λαχανικά της επιλογής.
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57