Page 54 - MNAE test
P. 54

ενότητα περιβάλλον



            σχολείο                                                                                                                                περίληψη
                                                                                           Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 1ου ΕΠΑΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, παρασκεύασαν στο
            1ο ΕΠΑΛ Καστοριάς                                                             πλαίσιο των μαθημάτων Κοσμητολογίας και Δενδροκομίας καλλυντικά από
            2019-2020                                                                   βότανα και τα αιθέρια έλαια τους. Στο ήδη υπάρχον θερμοκήπιο του σχολείου,
                                                                                                      εγκαταστάθηκε πλήρες σύστημα φωτοβολταικού συστήματος
            τίτλος
            Βιοποικιλότητα και Διαχείριση Πόρων






                    Οι μαθητές και οι μαθήτριες του                 Οι εμπλεκόμενοι/ες μαθητές/τριες
            1ου ΕΠΑΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, παρασκεύασαν στο             κατανόησαν την έννοια της αυτοματοποιημένης
            πλαίσιο των μαθημάτων Κοσμητολογίας και          γεωργίας, την απαραίτητη συνδεσμολογία του
            Δενδροκομίας καλλυντικά από βότανα και τα        συστήματος και ήρθαν σε επαφή με όργανα
            αιθέρια έλαια τους.                              μέτρησης.

                    Στο χημικό εργαστήριο, ακολουθήθηκαν            Η προβολή του Σχεδίου Δράσης
            όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες, από την       πραγματοποιήθηκε με δημοσιεύσεις σε
            απόσταξη, έως τον ποιοτικό έλεγχο και τη         ηλεκτρονικά μέσα, συνεντεύξεις σε τοπικά
            συσκευασία τους.                                 κανάλια και παρουσίαση των Δράσεων στη
                                                             σχολική κοινότητα.
                    Η ειδικότητα των οδοντοτεχνιτών,
            πρωτοτύπησε και δημιούργησε γλυπτά
            εμπνευσμένα από την ελληνιστική εποχή,
            χρησιμοποιώντας κατάλληλα υλικά,
            μηχανήματα και εργαλεία.


                    Τέλος, στο ήδη υπάρχον θερμοκήπιο
            του σχολείου, εγκαταστάθηκε πλήρες σύστημα
            φωτοβολταικού συστήματος σε κλειστό
            μεταλλικό πλαίσιο που θα τροφοδοτεί τα
            απαραίτητα μηχανήματα του θερμοκηπίου και
            θα λειτουργεί ως εποπτικό μέσο διδασκαλίας.
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59