Page 50 - MNAE test
P. 50
ενότητα περιβάλλον
σχολείο περίληψη
2ο ΕΠΑΛ Σμύρνης Πέντε διαφορετικές υποδράσεις όπως η αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών
(δασικές πυρκαγιές, πλημμύρες και σεισμούς), η καταγραφή σημαντικών
2018-2019 προσωπικοτήτων που ενέπνευσαν με το έργο και τη ζωή τους, η παρουσίαση
δεξιοτήτων για την επαγγελματική σταδιοδρομία και η ομαδική δημιουργία
λογότυπου περιελάβανε το Σχέδιο Δράσης του 2ου ΕΠΑΛ Ν Σμύρνης
τίτλος
Συνδυασμένες δράσεις για το “Νέο ΕΠΑΛ”
Ομαδικές υποδράσεις μαθητών και Γ) “Γέμισε τη φαρέτρα σου” για την
καθηγητών και στο 2ο ΕΠΑΛ Νέας Σμύρνης καταγραφή και παρουσίαση των δεξιοτήτων
όπου το Σχέδιο Δράσης του περιλάμβανε που είναι απαραίτητες για την επαγγελματική
τέσσερις υποδράσεις: σταδιοδρομία και την αναζήτηση εργασίας με
σκοπό να προετοιμαστούν οι μαθητές/τριες για
Α) Φυσικές καταστροφές: “Είσαι τη μετάβασή τους στην αγορά εργασίας.
έτοιμος;” Όπου εστίασαν στα μέτρα
προφύλαξης και ορθής διαχείρισης φυσικών Δ) Τέλος, σε μια ανοιχτή για την τοπική
καταστροφών και ειδικότερα αυτών που κοινωνία εκδήλωση, παρουσιάστηκε όλο
εμφανίζονται σχετικά συχνά στη χώρα μας το έργο της χρονιάς, όπου όλοι βοήθησαν
όπως είναι οι Δασικές Πυρκαγιές, οι Πλημμύρες στη δημιουργία του λογότυπου του “Σχεδίου
και οι Σεισμοί (ενημερωτικές συναντήσεις Δράσης” του Σχολείου, της αφίσας, της
με ειδικούς, συγκέντρωση ενημερωτικού πρόσκλησης της τελικής εκδήλωσης και του
υλικού, κατασκευή αφισών, ενημερωτικών ιστότοπου του “Σχεδίου Δράσης”.
φυλλαδίων και παρουσιάσεων ppt με τα μέτρα
προφύλαξης και τις οδηγίες αντίδρασης,
κατασκευή μακετών με θέμα τις φυσικές
καταστροφές και ανάρτηση του ενημερωτικού
υλικού στις σχολικές αίθουσες).
Β) “Κάτι έχουν να σας πουν …” όπου
ασχολήθηκαν με σημαντικές προσωπικότητες
που για κάποιο λόγο έμειναν στην μνήμη μας,
για τη ζωή, τις αξίες, τις ιδέες και το έργο τους
και λειτούργησαν ως θετικά πρότυπα, πηγή
δύναμης και έμπνευσης.

